..a gombfoci, ahogy én gondolom..

2020. szeptember 13. 09:40 - sajátomblog

..az I. BUMB-KUPA..

..tegnap, kora délután, egy meghívásos tornának adott helyet a gödöllői BUMB Aréna..a meghívottakat kávé, víz, pogácsa, kis édesség..és a legfinomabb túrógombóc fogadta..(a későbbiekben is volt bőven gombóc)..

..a kellemes, szinte forró nyárias napnak köszönhetően a teraszon lett felállítva a két pálya, így beválthattam azt az ígéretemet, hogy a többieket jól meg fogom izzasztani..

..Balázs kérésére az első két fordulót felcseréltük, ugyanis az Újpesti Dózsa játékosai utcai ruhában érkeztek, frissen beszerzett hagyományos lila mezükbe csak az előrehozott második forduló alatt tudtak beöltözni..

..az első kör után Laci minden meccsét hozta, igaz, nagyon szoros meccseken, a gólok sem potyogtak igazán, a tíz mérkőzésen 30 gól született..

..kis pihenő a tó melletti árnyékosban, majd jöhetett a második kör.. itt már 49 gól született, vagy lanyhult a figyelem, vagy a védekezésre kevesebbet adtak a csapatok, de a gólok száma megnőtt..

Laci továbbra is hozta remek formáját, mindenkinek fejet kellett hajtania előtte..erősen feljött Balázs, szórta a gólokat, három nagyarányú győzelmet is aratva..Attila és Zoli ingadozó teljesítményt nyújtott, míg jómagam csak az utolsó fordulóban tudtam az első győzelmet megszerezni..

..egy pihentető beszélgetés, néhány maradék túró gombóc, és gőzölgő kávéval zártuk a napot..köszönöm srácok, hogy megtiszteltetek, és jó gombfoci, igazi férfi munka volt..

i_bumb-kupa_eredmenyek.jpg

 

..ja, és a végére hulla fáradt voltam..

komment
..a gombfoci, ahogy én gondolom..
süti beállítások módosítása