..a gombfoci, ahogy én gondolom..

2020. október 20. 16:24 - sajátomblog

..egy kis múltidézés..

..mindenki, aki valamikor is gombfocizott gyermekkorában, szívesen nosztalgiázik azokról az időkről..magam sem vagyok kivétel, az én életemben ez az időszak nagyjából tíz évet ölel fel a hatvanas évek elejétől a hetvenes évek elejéig..

..1969 tavaszán még az első középiskolai évemet tapostam, amikor májusban a Milan jutott be a BEK döntőjébe, ahol május végén 4-1-re verték az akkor még szárnyait bontogató Ajaxot, és ennek folytatásaként októberben kétszer is megmérkőztek az Interkontinentális Kupáért az argentin Estudiantessel, Milánóban 3-0-ra nyertek, és Buenos Airesben a visszavágón csak 2-1-re kaptak ki, így elnyerték az a kupát is..

..bár gombfociban magam sosem játszottam a Milannal, ez a csapat az egyik barátomnak volt a kedvence, de most mégis szeretnék ennek a csapatnak emléket állítani, és megszerkeszteni az említett három mérkőzésen pályára lépő játékoskerettel, összesen 15-en léptek pályára, Cuducini, Anquiletti, Schnellinger, Rosato, Malatrasi, Hamrin, Lodetti, Trapattoni, Sormani, Rivera,, Prati, Combin, Rognoni, Maldera és Fogli..

..a BEK győztes csapat..:

milan_coppa_campioni_1968-1969.jpg

Címkék: vélemény infó
komment
..a gombfoci, ahogy én gondolom..
süti beállítások módosítása