..a gombfoci, ahogy én gondolom..

2020. október 14. 11:50 - sajátomblog

..ha látom, elkeseredem..

..úgy tűnik, az x-es gombok sorsa nyugvópontra jutott, sikerült egy gyártónak megszereznie az utolsó olyan gyártó szerszámokat, amivel tisztességes minőségben lehet gyártani ezt a népszerű gombtípust..

..magam ugyan a múltban, gyerekként, ifjúként sosem játszottam ezzel a típussal, így semmiféle nosztalgiát nem érzek a múltban ilyen gombokban kiadott csapatokért, és abban is biztos vagyok, hogy az eredeti, régi x-es tipust gyűjtők sem igazán örülnek, hiszen az igazi, eredeti gombokat gyűjtőket könnyen lehet majd megtéveszteni az új gombokkal, benne a régire hajazó, de semmiképpen nem eredeti évtizedes képekkel..

..maga a gomb, ha tisztességes anyagból gyártják, és nem mindenféle különböző minőségű, esetleg többször darált alapanyagból gyártják, jó minőségű, a lágy anyagból készült gyűrű, illetve karika is szépen simul a fészekbe, tehát sok örömet tud majd okozni az ezzel a gombtípussal játszóknak..

..egyet viszont abszolút nem tudok megérteni..miért kell a most már jó minőségű, szép gombokba azokat az igénytelen szerkesztésű képeket beletenni, melyek első ránézésre is hanyag munkát, igénytelen kivitelezést mutatnak..

..ne jőjjön nekem senki a nosztalgiával, az igazi gyűjtőket sem ez a gomb, sem az ismételten használt képek nem fogják lázba hozni, és, ha már szép új gomb, ahhoz szép, minőségi kép dukál..

..rengeteg szép olyan kivágó született már, ugyancsak számtalan szerkesztő munkájaként, amiket nyugodt szívvel bele lehetne tenni ezekbe a gombokba..mindenki tudja, mely kezek munkái ezek (nem, nem magamra gondoltam, ebbe a típusba nagyon kevés csapatot készítettem)..de, könyörgöm, legyünk már kicsit igényesebbek..

komment
..a gombfoci, ahogy én gondolom..
süti beállítások módosítása