..a gombfoci, ahogy én gondolom..

2020. október 19. 11:13 - sajátomblog

..Solymár Kupa - döntő

..eljött hát a Solymár Kupa négyes döntője, ahová nem kis meglepetésre magam is bejutottam, hiszen a selejtező első csoportját megnyerve, erre jogot szereztem..

..a döntő résztvevői közül Kulcsár Zolival már rengeteget mérkőztem, ismerem győzni akarását, Juhász Leonarddal is vívtunk már egy-két meccset, ám Lesi János számomra teljesen ismeretlen játékerőt képviselt, ám a nehéz csoportból a döntőbe jutása nem sok jót ígért..

..tisztes helytállást tűztem ki célul, a Solymárra vezető úton arra gondoltam, most minden lehetséges, lehetnek körbe verések, eshet egy-két meglepetés, és reménykedtem a harmadik hely megszerzésében..

..Zoli ellen kezdtem a döntőt, és szinte semmi ellenállást nem tudtam tanúsítani ellene, lehengerelt, ahogy azt mondani szokták, még helyzetem is alig volt, ám azok is kimaradtak, miközben ő szórta a gólokat, 0-4 a vége, nem a legjobb indulás..

..a második mérkőzés Leo ellen, jól indult, sikerült egy gólt szereznem Raduly révén, majd nem sokkal ezután megdupláztam az előnyt Rossi góljával, ám nemsokára érkezett egy válaszgól, szorosabbá vált a mérkőzés..ám egy rafinált Rákosi gól újra biztos előnyt hozott..pergett az idő, de kaptam egy gólt, és eljöttek a mérkőzés végső pillanatai, az utolsó másodpercekben egy újabb kapott gól, és 3-3 a vége..

..az első kör befejező mérkőzése János ellen nagy küzdelmet hozott, sikerült egy remek Rossi gólt bevernem, és ezzel vezetést szerezni..és annyira nagy volt a küzdelem, hogy a dudaszókor teljesen meg voltam róla győződve, hogy nyertem, de a többiek figyelmeztettek, most még csak a térfélcsere jön..nagyon beleéltem magam a győzelembe, de, neki kellett fogni a második félidőnek..ez nagy küzdelmet hozott, kihagyott helyzeteket mindkét oldalon, de újabb gól nem született, így meglett az első győzelem, amiért nagyon meg kellett izzadnom..

..kis pihenő után elkezdtük a második kört, ismét Zoli ellen, itt is remek küzdelem alakult ki, magam már nem is emlékszem, melyikünk szerezte meg a vezetést, és ki egyenlített, bár azt tudom, hogy a gólomat Rijkaard szerezte, a mérkőzés 1-1-re állt, amikor eljött a dudaszó, ám Zolinak még lehetősége volt az akció befejezésére, amit szép góllal zárt, sajnos újabb vereség, ráadásul időn túli góllal, nagyon nekibúsultam..1-2..

..Leo ellen hitehagyottan játszottam, és bár én szereztem meg a vezetést egy újabb szép Rossi góllal, de Leo nemcsak egyenlített, hanem szép játékkal, jó helyzetkihasználással simán vert, a vége 1-4..

..János ellen már úgy álltam asztalhoz, hogy a körbeverések okán már jobb eredmény elérésére esélyem sem maradt, és János megtáltosodott, hiszen az utolsó mérkőzés előtt legyőzte Zolit is, Leót is..és esélyt sem adott, sima vereséget mért rám, mondhatnám, hogy nekem semmi nem jött be, de egyszerűen elkönnyelműsködtem a lehetőségeimet, János pedig egyre magabiztosabb lett, és simán vert..0-3..

..nem igazán mutat szépen, hogy a döntő négy játékosa között negyedik lettem, de, optimista, bizakodó lévén. ha rátekintek a kupán mögöttem végző játékosokra, talán máshogy is meg lehet ítélni szereplésemet, legközelebb - ha lesz legközelebb - talán jobb, eredményesebb lehetek..

..a versenykiírás okán, az első és második helyezett egy döntő mérkőzést vívott a kupáért, melyen Leo egy pillanatig sem tette kétségessé, ma ő a legjobb, Zolinak nem sok esélyt adott, már az első támadásából gólt szerzett, és előnyét végig tartotta..

..ezúton is szeretném megköszönni a tornára való meghívásomat, örülök, hogy játszhattam..remélem ezekben a vészterhes időkben is lesz még lehetőség itt-ott egy-egy kisebb szabású tornát lebonyoítani, de azon sem csodálkoznék, ha ezek is ritkulnának..

..egy másik tornán, amit a covid ellen vívunk, bizony nem állunk nyerésre..

 

komment
..a gombfoci, ahogy én gondolom..
süti beállítások módosítása