..a gombfoci, ahogy én gondolom..

2020. augusztus 29. 10:59 - sajátomblog

..ha eleresztem a fantáziám..

..valójában szeretem a fantázia csapatokat az álomcsapatokat és különféle szubjektív válogatott csapatokat, hiszen ezek nem másoknak, hanem magamnak készülnek, teret engedve a fantáziának, a képek szabad formázásának, itt minden megengedett..

..már sok ilyen csapatot készítettem, most itt egy új, a képek rajzosak, a nevek kitaláltak, de mégis csak utalnak valamire, egy népre, nemzetre, és közkeletű, ismert fogalmak a játékosok..és ahogy a valóságban is létezik Kocsonya Mihály, vagy Gulyás Lajos, miért ne lehetne éppen Franz Schnapps a kapuban, és Gerd Schnitzel a csatársorban..

..tehát itt és most, íme az FC Spritzer..

brezel-tilespritzer_tablo.jpg

komment
..a gombfoci, ahogy én gondolom..
süti beállítások módosítása