..a gombfoci, ahogy én gondolom..

2020. augusztus 16. 17:18 - sajátomblog

..ajánlom a károgók figyelmébe..

..lezajlott a maroslelei torna, és büszkeséggel tölt el, hogy a kimutatás szerint a felnőtt mezőnyben induló 25 játékos közül 13-an y-os gombokkal, 4-en pedig bumb gombokkal játszottak, ez összesen 17 játékost jelent, mely az összes résztvevő több mint kétharmada..

..ez némi válasz azoknak, akik meggondolatlan, fellengzős és sértő megszólalásai miatt most mindezt nem a gombfoci kedvelők csoportjában írom meg..bár maga a gomb, csak egyetlen szegmense a játéknak, viszont jól mérhető, ki, milyen gombot választ a játékhoz..jól mutatja, hogy valamit már konkrétan letettem az asztalra a gombfoci jelenéért, és jövőjéért..

..íme a kézzel fogható dokumentum..:

 

maroslele_tabella.jpg

 

..ja, az első hét helyezett közül csak egyetlen játékos nem az én gombjaimat használta..egyben köszönöm mindenkinek, aki az én gombjaimmal játszott..

Címkék: vélemény
komment
..a gombfoci, ahogy én gondolom..
süti beállítások módosítása