..a gombfoci, ahogy én gondolom..

2020. augusztus 15. 12:41 - sajátomblog

..a csend hangjai..

..2004-ben tértem vissza a gyermekkorban játszott gombfocihoz, és ehhez meg kellett találnom az Index Fórum gombfocival foglalkozó topikját, ahol 16 éven keresztül voltam jelen..

..aztán elkészítettem a Bumbdesign oldalt a facebookon, hogy ott mutassam be, milyen gombokat alkottam, terveztem, gyártottam, milyen gombfocikba való képeket szerkesztettem, milyen újdonságokkal rukkoltam el, mik a terveim, és így tovább..

..aztán, vagy három és fél évvel ezelőtt, ugyancsak a facebookon létrehoztam a Gombfoci kedvelők csoportját, mely az egyik legnagyobb fórumja lett a gombfocisoknak, számtalan ember, csoport talált itt egymásra, csapatok, gyűjtemények cseréltek itt gazdát, események, tornák, lettek itt szervezve, a csoporton belül vitattuk meg a tapasztalatokat, a szabályokat itt alakítgattuk, csiszolgattuk, hogy jobb, hogy tökéletesebb legyen..és mára a csoportnak, szerte az országból több mint ötszáz tagja van..

..szerénytelenség nélkül állíthatom, annak, hogy a gombfoci ma ott tart ahol, hogy él, és virul, jelentős részem volt, és van, a tornákon részt vevők zöme már az énáltalam készített gombokkal játszik, azokban gyakran az énáltalam készített képek vannak..

..persze kritikusok, partvonalról bekiabálók, fröcsögők, rombolók mindenhol vannak, de most egy kicsit ráuntam erre..és arra gondoltam, jobb lesz nekem továbbra is magányos farkasként tenni, amit jónak látok, megvalósítani, amit, amiket kiagyalok, és közben természetesen hódolni a gombfoci játék szenvedélyének..

..ehhez szerencsére vannak barátok, ahol befogadtak, elfogadnak és együtt hódolhatunk ennek az örök szerelemnek, amit gombfocinak hívnak..

..tehát a Gombfoci kedvelők csoportjában önkéntes szilencium, a Bumbdesign oldalon csökkentett módú üzemelés..aki ismer, az megtalál, ha valaki szeretne valamit kérni, vagy megbeszélni, arra ahogy eddig is, ezután is nyitott vagyok..csend.jpg

Címkék: vélemény
komment
..a gombfoci, ahogy én gondolom..
süti beállítások módosítása